Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

31 Ekim 2011 Pazartesi

İSA TEKİN:Esmer Çocuk}{AHMET YILMAZ TUNCER:Petrol Beyazı

ESMER ÇOCUK


Umut gözlü
Utangaç esmer çocuk
Taş var minik ellerinde
Sapanı atma çocuk
Serçeler ürker kaçar
Kavgan çok zor
Sen daha büyümedin
Kaçma esmer çocuk
Sokaklar ıslanır ardından
Kartallar seni avlar
Minik bileklerin kelepçelenir
Umutların yaralanır
Düşlerin kurşunlanır
Dicle kanar
Kan akar kollarından
Fermanın yazılır halkın gibi
Adın Militan
Ardından attığın taşlar kalır

İSA TEKİN


PETROL BEYAZI


Ben ne zaman doğdum
Benim doğduğum yer oldu mu
Gözlerinle söylediğin bir ninnin
Ben bebek oldum mu
Ben doğabildim mi anne
Neden ikimiz de topraktayız
Ve ben senin karnında anne
Bu bombanın işi ne burada
Bana biz öldük senle
Bunu mu diyeceksin anne
Özgürlük adına biz şimdi
Özgürüz değil mi anne
Özgürüz değil mi
Anne bakma bana öyle
Petrol beyazı gözlerinle
Korkuyorum anne

AHMET YILMAZ TUNCER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder