Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

14 Haziran 2012 Perşembe

MEHMET GİRGİN: Sustum—MELİH COŞKUN: Bıraktığın Yerden Başla Yine




SUSTUM



ADNAN DURMAZ



Buzdan saçlarını kestim
Saçaklarında karenin
Keder dedim
Deli dedi
Sustum



Sempatinin duruluğunda
Dert edindim
Diriydi kara
Kıta dedim
Çöl dedi
Sustum



Saçmaydı salkım
Sadelikti Sudan
Kal dedim
Kul değilim dedi
Kabul dedim
Sustum





MEHMET GİRGİN






BIRAKTIĞIN YERDEN BAŞLA YİNE





güzel günlerden başla yine yaşamaya
unutsun yüreğin
ölümü ve ayrılığı
bak yarım duruyor hala
heyecanla okumaya başladığın kitap
eksik şiirler kanıyor sayfalarda
yürüdüğün meydanlar seni soruyor kalabalıklara…


biriktir yüreğinde,
gördüğün her bir rengi
kirpiklerinin kıyısında donmuş birkaç damla gözyaşını
eski resimlerden çıkıp gelen gülümseyişleri…


daha ne kadar başını önüne eğip
gözlerini kaçıracaksın aşkın gözlerinden…
daha kaç dize yüreğinin ezberinde saklı kalacak


bıraktığın yerden başla yine konuşmaya
iç sesine sarılmış bir çocuğu kendi cümleleriyle barıştır…



MELİH COŞKUN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder