Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

31 Ekim 2012 Çarşamba

YAŞAR DOĞAN: Özgürlüğüm Ol


ÖZGÜRLÜĞÜM OL







Sen bir dalda dalga-dalga
Biz iki dağ arasında ki
Bir yangının küllerinden arta kalma
Hafızanın yarı sarı sarmanları
Tüttük de tutulduk ay gibi o akılda

Çek git ya da sar beni
Zaman devriliyor yüreğim gibi
Hangi hıçkırığın ben olabilirim
Sırtını döndüğün o sokaklarda
Zıpkın yemişçesine aç karnına

Hadi gülüm git üzülme
Ne çabuk geçti zaman
Farkında olmayan bir ben miyim?
Neden heybeme elini koymuyor zaman
Yanmaktan mı korkuyor yüzüm yüzüne…

Bilmem çilek yedin mi sen hiç
Dudak dudağa dolunay altında
Kaç karış aklı varsa hayatın
Hepsi bir kaşık gibi havada linç
Ya kır ya iç son damlasına kadar şu bardağı
Füzyon görsün dünya fönü yanı kara…

İçine etmeyen kalmamış bir don ise bu çuval
Hangi karpuzun kanı bu meydanda kıpkızıl kalır
Bostanda hep bir hırsız / bağda bağada hınız
Desene hızımız suratımız nerde kalır
Vuran vurana / kıran kırana hayale dönmüş yaşam
Uzanıp üstünü örtemem kaç kuş uçar aya
Kalk kendin say beni sayma umudun telli duvaklarına
Gururum kibirim kibritim ol yeter bana



YAŞAR DOĞAN / LOLAN
22.10.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder