Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

31 Ocak 2013 Perşembe

BÜLENT AYDINEL: Paramparça Doğanların...— MAHMUDİYE DÜZKAYA:Yalnızca Kırıntıydın...




PARAMPARÇA DOĞANLARIN BEŞİĞİNİ ÖZGÜRLÜKTEN YONTUYORUZ







Paramparça doğanların
Beşiğini özgürlükten yontuyoruz

Sese binmiş bir yılkıyız
Gök kuşağına bugünlerde

Evrenin yıldızlarına
Işıklar dikiyoruz

Kana değil aydınlığa dökülüyor ırmaklar
Şiirler güçlüdür zorbalığınızdan
Biliyoruz

Sizi yeneceğiz ey zulüm
Ey aşksız önerme
Ey tarihsiz var oluş

Bebeklerin gülüşleri çay demliyor çağlara
Bu davete feda bizim ömrümüz
Sunmaya geliyoruz


BÜLENT AYDINEL






YALNIZCA KIRINTIYDIN 
VAKİTSİZ DÜŞEN



FOTO KOLAJ:ADNAN DURMAZ


Yalnızca bir kırıntıydın, içime ilk düştüğün
Vakitsiz biranda
Ve alıcı kuşları sildi süpürdü ne varsa
Yalnızca sükûnet kaldı
Oysa! Sana inanmıştım
Masalımın kötü kahramanı oldun en sonunda
Ve düşlerimden uyandım

Sen mavi sakaldın yüreğin yasaklı oda
Kırkıncı odada hüzün karşıladı beni
Bak ellerimde kan lekesi
Kırdığın binlerce yürek izi ellerimde
Oysa! Sana inanmıştım
Masalımın kötü kahramanı oldun en sonunda
Ve düşlerimden uyandım

Yalnızca bir kırıntıydın, içime ilk düştüğünde
Şimdi Hansel Gretel lim masal dünyamda
Yüreğimin kırıntılarını izliyorum
Üvey sevdan sana kalsın ey mavi sakal
Ben kendi masalımı kendim yazdım
O masalda sana yer yok
Yalnızca kırıntıydı vakitsiz düşen



MAHMUDİYE DÜZKAYA


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder