Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

31 Ocak 2012 Salı

ÖZGÜR KAPCI: Bir Islık Gibi Yaşamak— TEMEL KURT: Düş



BİR ISLIK GİBİ YAŞAMAK



Bir ıslık gibi yaşamak
iki dudak arası zamanı
bir ıslık gibi çarçabuk...
bak! avuçlarımda yaşamın gizemi saklı
bak! gözlerin saklı
tarihin yamalı surlarından
Fatihler yenilgiler
Kanuniler kanunsuzlar
yaşlı semenderler geçiyor
bu kirli asil
masal yalan dolan tarih
bizim tarihimiz!
babam bana
atların kadınlardan daha güzel olduğunu
öğretmedi
kelebeklerin erken öldüğünü de
ama ben kadınları hep sevdim
kelebekleri daha çok
bir ıslık gibi yaşıyorum
bir ıslık gibi öleceğim
iki dudak arası bu zamanı
ve sevgilime dediğim gibi
'nefes aldığım sürece umut edeceğim'

 
ÖZGÜR KAPCI




DÜŞ



düşün ki; sabah sabah solundan kalkmışsın da
başka bi çağa açmışsın gözlerini,
öyleki; herşey herkese pay edilmiş
ben senle eşitim, sen ötekiyle, öteki kedi köpekle
düşün ki; aşktan ve ölümden dertliymişiz yalnızca…

TEMEL KURT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder