Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

14 Şubat 2013 Perşembe

MEHMET GİRGİN: Dörtlükler—AHMET TAHSİN ÇINAR: Ellerin Bu Artımlının Anası



DÖRTLÜKLER






TAY    
             Şerif Temurtaş'a

güzel bir tay doğur
bozkırda koşturalım


8 ARALIK 2012






DÜNYANIN DIŞI


dünyanın dışı soğuk
insanın içi


9 ARALIK 2012






GÖLGE


gölgeni izliyorum
gölgeni yakaladım
gölgenden kalp yaptım
herkes bizi sevdi mi
sevdi


26 ARALIK 2012






EPEY ESKİ


gölgeni yaktım
izmaritini şehre attım
şehir zifiri karanlıktı
oysa yeni yıl geliyordu
epey eski olmalı


26 ARALIK 2012



 



2012&2013 



zamanı kuruttum
2012 ye astım
yeşil biber gibiydi
hayatta
hayata kareler çizdim
2013 evimdi sanki


26 ARALIK 2012




MEHMET GİRGİN






ELLERİN BU ARTIMLININ ANASI






Ellerin,
Güz kütüklerinde üzüm salkımı.
Ellerin üzüm gibi ak,
Yaprak gibi sade,
Ellerin yüreğine benzer,
Kolların asma dalı.
Ellerin uygar,
Ellerin yaz aylarında bir rüzgâr.
Veremedi, en usta atılmış mayalar,
Bu kadar bereketli toprak ve tarla,
Ve ısrarla;
Çanak kaba çaldığın yoğurdun tadını.
Dokuyamadı daha,
Hiç bir makine, senin dokuduğun halıyı.
Senin gibi aç kalmadı, hiçbir makine ve halı.
Geçti boynumuzdaki ilmeği,
Senin halıya attığın ilmeğin gizi.



AHMET TAHSİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder