Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

14 Şubat 2013 Perşembe

MEHMET RAYMAN:Çığ—ŞERİF TEMURTAŞ: Yurdum Ağıt Sesi




ÇIĞ







bir çiğdemdim
karlı sulu kayalar arası
güneşe türkü yaktım
emeğin yanına koydum bileğimi

muş ovası kar altında
sarı nergis yollarım benelükse
bir çiçekte benden katsınlar
şirin köy yollarına

emek verdim
su verdim kuşlara
avucumda besledim serçeyi
nar gibi demiri yaladım
dilimi yatırdım çığ altına




MEHMET RAYMAN



    
  




YURDUM AĞIT SESİ





Zap kan suyu
kaçkar bir kartal
kanat çırpar aşka
ayaz yağmış içime susamam

yanarsa sesim yansın
gidersem yad ellere
izim kalsın

cilo da yansa tek ağaç
bozdağ sızım sızım
gidersem toprağım ağlar

dal kırıldı
havalandı kuş
senden geçmem yurdum

düşlerim yıldız
biri kumru biri üveyik
hangi can benim
ağıt sesleri dağlarında yurdum


Tmolos Edebiyat sayı:10 0cak/2013


ŞERİF TEMURTAŞ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder