Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

14 Nisan 2013 Pazar

ADNAN DURMAZ: Bengi Bakış




BENGİ BAKIŞ




RESİM: ADNAN DURMAZ


hüzünde aşk güheriydim
kalbimi magmaya bandın
yalın yürek aşk eriydim
sen beni soytarı sandın
beni sürdün köle pazarlarına

şahan attım
dolaplara koşturdun
gönül sarayımı ahır mı sandın

zamanın taşlarını yaran
kadim türküler gibi
sevdim
ben ki aşkın şahanıydım
varıp beni sattın köle pazarlarında

an oldu
suya bastım ateşimi
an oldu
kendi yarasını yalayan ittim
karlı gecelere
sis ıssızlara
yol vurup gittim

yorgun yılkılara kattım ömrümü

ben sana aşk olmaya geldim
sen öldürdün kanlım oldun

birlikte sürünmekti benim bildiğim sevda
yersiz yurtsuz ve kaçak
diken tarlalarında yalınayak
yanılmışım yangınmış
rüzgarım diye esen
aşk değilmiş
kalbime saplanan bıçak
çünkü cennetim yüzündü
özgürlüktün sen

hangi renk olsa elası
deniz köpüğünden-meşe dalına
pür kirpik olsa da fark etmez
badem irisi olmuş olmamış
gözlerin nasıl göz olsa
sen böyle bakardın bana

bir gün solar
gonca gülün pembesi
çizgiler örülür bahar gülüşe
düşler de savrulur gider
dünyanın halı böyle

hangi yüzde olsa
aynı anlamı taşır ifaden
ölümsüz bir aşkın taşıyıcısı
bir ucu sonsuzla buluşan
bengi bakışın
bir ahenk katardı
bana dair
bir yoldu senden başlayan
aşktan
bana
uçurumlara bıraktın




ADNAN DURMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder