Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

14 Aralık 2011 Çarşamba

MEHMET RAYMAN: Çember}{AHMET TAHSİN: Ay Işığı Ağrısı




ÇEMBER

 SANATÇISI SAPTANAMADI


nereye getirdiler bizi
gözleri kapalı
üstelik gece

bu şehir nasıl kaldırır
bu kadar sessizliği
anlamadım gitti

duyduğuma göre
bu şehirin yağmuru
ince ince yağarmış
onu bile söylemediler

bu şehre
gelenle giden
birlikte yanarmış

bu şehirden geçerken
hep ekin yakanlar gelir aklıma

sokakların ışığını emiyor
kaldırım taşları
gölgemi gömenler
köyün girişinde

dalga dalgayı yutar
gölün kıyısı
benim göz çemberimdi.

MEHMET RAYMAN



AY IŞIĞI AĞRISI

  SANATÇISI SAPTANAMADI


Ne zaman sevda bitse,
Canımdan bir tel kopar.
Yeniden saymaya başlarım yıldızları,
Parlayıp kıpırdayan,
Sevgiyi bulana kadar.

Ne zaman sevda bitse,
Ellerim ayaklarım kaybolur.
Daha da belirginleşir nar tadında,
Yaşanmış, doyulmaz anlar.

Ne zaman sevda bitse,
Bende biterim birlikte.
Dünya bir kardeşliktir.
Aslında bitmeyen sevda,
İçimizde tükenen o sevinçli zamanlar.

Ne zaman sevda bitse,
Yerle bir olur gökler.
Anılar yaşamın yalancısıdır.
Ne melekler kalmıştır, ne cinler.
Artık yerde okunur ezanlar.

AHMET TAHSİN

2 yorum:

  1. blgn hayalim yaşamım seninle geçsin isterim gönlüm hep seninledir benim sensizlik bir ölümdür benim için ne yazdıysam ne paylaştıysam senin için yazmışımdır sana ulaşmaktır maksadım

    YanıtlaSil
  2. blgn sevdam sensin hayallaerim sensin vazgeçilmezimsin ömrüm sensin birgün görmeyi haketmek istiyorum

    YanıtlaSil