Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

31 Ağustos 2012 Cuma

OSMAN COŞKUN: Güldüğün Yer Benim Şehrimdir— ÖZER GENÇ: Kelebek Etkisi



GÜLDÜĞÜN YER BENİM ŞEHRİMDİR


RESİM: ADNAN DURMAZ

güldüğün yer benim şehrimdir
gülyâr suskuların benim yerimdir...

korkularının koluna gir haydi
koşup uzaklaşalım buralardan
ayyuka kadar çıkalım birazda
gülyâr kuşkularım senin yerindir
bu haziran akşamında
gözlerin gülyâr gözlerin serindir
gözlerin nisan yağmurlarından beslenir
gözlerin bereketli topraklar gibidir gülyâr...

güldüğün yer benim şehrimdir
gülyâr kuşkuların benimdir
sonra korkularım
sonra sabahlara kadar susmalarım
yağmurlarım çamur kokuyor gülyâr
yanaklarım Allah'ına kadar
ve mütemadiyen ayyuka çıkıyorum

yüzün gülyâr güzün mü böyledir
ellerin ey yâr
güldüğün yer benim şehrimdir
gülyâr suskuların benim yerimdir...



OSMAN COŞKUN






KELEBEK ETKİSİ





Asya'da kanat çırpan kelebek
Pasifik'te fırtınaya sebep olabilirmiş 

Kimbilir kaç aşık adam
Sarayburnu'nda
Of çekmiştir yürekten
Sırtını verip poyraza 

Karşıki dağlar yıkılmasa da
Karışmıştır nefesleri rüzgara 

Göçmen kuşlar sonbahardan kaçarken
Sevgiyi mi izlerler acep
Egeli kızların güzelliği
Sevdalı rüzgar solumalarından mı yoksa 



ÖZER GENÇ 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder