Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

14 Mayıs 2013 Salı

MEHMET RAYMAN: Dilleşme—ALİ ZİYA ÇAMUR: Toprağın Kavalından







DİLLEŞME







güzelden gelir
karışır dikene
benim ellerim çatlamış
çığır dinlemiyor damarım
taşkınım yıkıyor duvarı

bacadan daha karayım
bacaların içinden geçirdiler beni
sürgüsünü bana çektirdiler
boylu poslu çatal kapıların

        

    MEHMET RAYMAN










TOPRAĞIN KAVALINDAN








Duydum yanağımda yelini saklı ormanların
Körpe filizler incecik çalılarda gülüşüyor tazecik

Sezdim varlığımın gözden göze üveyiklerini
Saydam gökyüzünde ay sedefliyor geceyi

Düşürdüm yığınların kıraç yellerine utangaç gölgeleri
Her coşkun telle tozlaşıyor arzularda çiçekler

Hissettim ürkek tomurcuklarda sessizlik çığlığını
Işkınlar, filizler, otlar doğada paylaşıyor gelgiti

Gördüm suyun ve toprağın kavalında salkımlar,
hevenkler, taneler dinliyor birlikte sabahın türküsünü





ALİ ZİYA ÇAMUR









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder