Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

30 Eylül 2011 Cuma

YAŞAR DOĞAN: Kuş kafa GOWENDİ}{HASİBE AYTEN:Hakkınız Yok



KUŞ KAFA GOWENDİ





Hangi kuş kafalının kafatasına edersin ey Ebabil
Böyle yere yakin uçuşun da neden
Kucaklayıp başka bir yere taşıyacak halin mi var
Bu yozlaşmış duymayı hakikaten


Yoksa bu ebruli davetiye sadece bana mı


Bilesin ki cennet ve cehennem arasında ki uçurumda
Kedimi ateşlere attığıma hiç tanık olmadın mı
Yanmak bizim gözlerimiz senin o kutsal kanatların değil
Hadi git / git de asma köprüler mimarı ol
Hala nefes alabilen insanlığa


Ben mi ne olacağım aslında hiç umurumda değil
Hiç umurum da değil büyük insanlık da yoksa
Yepyeni bir Adam / Havva’ya nasıl yaklaşabilirim
Koynu yılan doluysa nereye dönse…


İmam Hasan susamış bir bardak su verene.



YAŞAR DOĞAN / Lolan





HAKKINIZ YOK




Doğmak ne büyük çoğalma
O ev o yürek benim
Hakkınız yok dokunamadıklarımı eskitmeğe


Doğa benim
Bin yüzünüzle
Uygarlık kurmak istediniz toprağımda


Sevgim bağışlayıcı
İçimde büyüttüm sizi



HASİBE AYTEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder