Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

14 Şubat 2012 Salı

OSMAN COŞKUN: Lügâtsız— İSA TEKİN: Yarınlar Ülkesine Gidiyorum



LÜGÂTSIZ...



birilerine
ya da
yalnız birine anlatılacak
bir şeylerimiz
ya da
bir şeyimiz vardır sadece

adı aşk olsun
sevda olsun
ve ya tut ucundan şunu
beraber kaldıralım olsun adı
ne olursa olsun
özlemeye acıkmak
ekmeğe doymak gibidir sevgili
hasrete düğümleniyor bütün sözcükler
sus olup kalıyorum,
şehir birazdan buza kesecek
ellerimi al
düşlerimi
tut ellerimi
yak düşlerimi
ısıt kendini

şehir birazdan sana hasret duyacak
bütün kuşlar tanık
failim gök yüzüyse, mekanım gözlerin olacak...
al yak beni sevgili
karanlığın aydınlansın
küllerimi savur ebesinin fizanına
adım kalsın yalnız tarih kitaplarına

sakın gelme
ellerimi bir gece yarısı aramasında kaybettim saçlarında
şefkat bekleme artık
o lügatlarda karşılığı olmayan bir sözdür sadece...


OSMAN COŞKUN 


YARINLAR ÜLKESİNE GİDİYORUM

FOTOĞRAF: SAVAŞ ODABAŞ

Artık her an düşünmeyeceğim
Yaralamıyacağım serçe yüreğimi
İhanetlerden, iğrençliklerden uzak
Kahpeliğin ve ihanetin ödüllendirilmediği
Yarınlar ülkesine gidiyorum
Aşkın ve sevginin yüceliğinde
Onurun ve dürüstlüğün kutsallığında
Umutların ve sevginin her sabah
Güneş ile doğduğu ve yeşerdiği
Yarınlar ülkesine gidiyorum

Aşkımı, sevgimi, anılarımı
Yükledim serçe yüreğime
Tüm kötülükleri ve ihanetleri
Geride bırakarak sonsuzluğa
Yarınlar ülkesine gidiyorum
Belki başka bir gezegende
Belki başka bir dünyada
Belki başka bir ülkede
Hep umudunu taşıdığım
Yarınlar ülkesine gidiyor


İSA TEKİN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder