Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

14 Şubat 2012 Salı

SEVGİNAZ İNAL: Asma Dalı



ASMA DALI



aynada ki küçük kız,
bize ayıplar öğretildi
eteğini ört,gömünü koru
benim gömüm yok çok şükür
sevdiğim asma dalı
tadı mayhoş,tadı bir hoş...

öyle saf bakma küçük kız
dünya yeterince kirli
abi dediklerinden korunaklan önce
aldığın elma tadı
tadı mayhoş,tadı bir hoş...
çingenelik senin de ruhunda var
bakışlarından belli
senin annen baban vardı değil mi?
bende varında üstü
o yüzden tekin olmadım bir türlü
erkil yanlarımı büyütüyorum gizlice
sevdiğim asma dalı
tadı mayhoş,tadı bir hoş...

aynada ki küçük kız
sen benim yarım mısın?
şu sıralar öyle çok bölündüm ki
kadın yanım ayrı, kız yanım ayrı, çocuk yanım ayrı
eril tuğlalar örüyorum yaşama
sevdiğim asma dalı
tadı mayhoş,tadı bir hoş...
aynanın içinden nanik yapma bana
senin ailen vardı değil mi?
çocuklarını bırakmışlarda oraya...
beni avutmaya gelmişlermiş
oysa yaşam ikimizi de sobelemiş
sevdiğim asma dalı
tadı mayhoş,tadı bir hoş...

aynada ki küçük kız
o boynundaki de ne?
ip çocuklukta atlamak içindir
dur yapma! ! !
hani benim yarımdın?
benim çocuk yanımdın...
ah sevdiğim asma dalı
tadı mayhoş, tadı bir hoş...


SEVGİNAZ İNAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder