Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

14 Eylül 2012 Cuma

SEVGİNAZ İNAL- Gidiyorum




GİDİYORUM




gidiyorum
bütün türkülerim seni söylerken
bütün fallara sen çıkarken
bütün şiirler sana akarken
dizelerim ağlıyor, gidiyorum...

turkuaz renklere küskün yüreğim
sarı odalara asi...
turuncuya tutuklu, gri gözbebeklerimle
renklerim ağlıyor gidiyorum.

gidiyorum,kalmanın olanaksızlığıyla
gidiyorum,gitmenin keskin bıçak ucuyla
gidiyorum,yüreğimde cam kırıklarıyla
kanaya kanaya gidiyorum...

gidiyorum,yüreğim mengeneyle sıkılmış gibi
gitmek çok iyi fikirmiş gibi..
kalmak iki ucu kırık çomak
ne yapacağımı bilmeden gidiyorum.

gidiyorum,göğsümde bir kafes kuşu
uçmakla,düşmek arası gidiyorum.
elimde kör bir lamba, yanmakla sönmek arası gidiyorum.

gidiyorum Perşembeleri bırakıyorum sana
birde pembe zakkumlu yolları..
bir çam dibine varınca soluklan biraz
derin bir nefes çek ciğerlerine
say ki ellerim ellerinde
tenim tenine yasaksız
bir delinin ilencine, duasız gidiyorum...

gidiyorum,beynimde şimşekler çakar gibi
alnımın orta yerine sıkar gibi
zorla darağacına çıkar gibi, gidiyorum

gidiyorum yüreğim nar kızılı
dokunmaların tenime tutsak
ruhum öksüz bir çocuk
uçsuz bucaksız bir koya
sonu olmayan bir yola gidiyorum...

gidiyorum çikolata tadı dudaklarımda
sevinin albastısı yanaklarımda


SEVGİNAZ İNAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder