Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

14 Kasım 2011 Pazartesi

MEHMET RAYMAN: Sığıntı}{ERCAN CENGİZ: Yürek İşçisi


SIĞINTI

FOTOĞRAF:ADNAN DURMAZ


beni hiç dinlemez
yaramı kavlatan rüzgar

ağlayan kız incinir
bir daha bakar yüzüme

nakış ipliğinden bir ilmek attım
alaca düşmüş yüreğimin üstüne

göz göze geldik ama
sular bulanmıştı bir kere

yağız atların yelesine sığındım
tozumu vermedim yele.


MEHMET RAYMAN



YÜREK İŞÇİSİ


bir devrimcinin silahı
kılıfsız kıldığı yüreğidir

devrim mi
büyük bir aşkla bağlanarak
çıkarıp da ortaya koyduğun
o çıplak yüreğinle
şerbet ederek sevgini
birer birer içirdiğin
çatlayan o dudaklarda
gülümseyen o yüreklerdedir
hiç bir rüzgarın silemediği
gökkuşağındadır renklerin

bir devrimcinin iki gözü vardır
senin benim gibi can
biri karşısındakine diğeri kendine bakan
sade, iki çıplak göz
ve en büyük savaşı bir devrimcinin
kendi kendisiyledir


ERCAN CENGİZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder