Emeğin Sanatı E-Dergi 169. Sayı Yeni Kanalında

14 Kasım 2011 Pazartesi

VEYSEL KEBANLI: Diyorum ki}{ÖZER GENÇ: Nöbet


DİYORUM Kİ


hep bahar türküsü olsak diyorum
notaları olmasın isterse
kardeş ve barışı olsun yeter
nakaratına sevgiyi ve çocukları koysak
bir yudumda şiir eklesek
söylesek hep bir ağızdan

anaların ağlamadığı
hep güldüğü çocukların mavilere sarılıp
pay ederek ekmeği ve suyu
sürdürsek bir ömür boyu
mevsimleri tek mevsim yapsak
günler aylar haftalar
korkmasa geleceğinden

diyorum ki işte
bunlar ne rüyada ne düşte
yoksa insanlık bizden çok mu uzakta
yoksa ben mi çok farklı bir gidişte

VEYSEL KEBANLI


NÖBET

Dağların özgür rüzgarı
Esip gelir ansızın
Onlar zaferlerini kutlarken

Yaşamak bir nöbettir
uzaklarda yol gözleyen
bir çift güzel göz gibi
umudun türküsüyle beslenen

Seni düşündüğümde
türküler geçer içimden
ırmakların akışıyla uyumlu
yitikleri umuda çeviren

Sen geldiğinde
ırmaklar akar içimden
yenilmeyen kızların
türküleri yakışıyla uyumlu

Galiplerin kibirini deviren 
ÖZER GENÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder